Regulamin

Regulamin

§1 INFORMACJE OGÓLNE

SKLEP INTERNETOWY JEST WŁASNOŚCIĄ FIRMY:
FixMyGadget

Harjumaakond,
Tallinn Lasnamae,
Lootsa tn 5, 11415,
Ordinary ownership
2500.00 EUR

§2 PRODUKTY ZNAJDUJĄCE SIĘ W OFERCIE SKLEPU – 
ICH OPISY I CENY

§2.1. WSZYSTKIE TOWARY, JAKIE OFEROWANE SĄ W SKLEPIE SKLEPIE.TM-SERWIS.POMORZE.PL SĄ WOLNE OD WAD FIZYCZNYCH ORAZ ZOSTAŁY LEGALNIE WPROWADZONE NA RYNEK POLSKI I SĄ DOPUSZCZONE DO OBROTU W POLSCE. W WYJĄTKOWYCH PRZYPADKACH, PRZY WYRAŹNYM ZAZNACZENIU TEGO W NAZWIE I OPISIE PRODUKTU, OFEROWAĆ MOŻEMY TOWARY POLEASINGOWE LUB POSERWISOWE.

§2.2 WSZYSTKIE CENY PRODUKTÓW WIDNIEJĄCE NA STRONIE KATEGROII SĄ CENAMI BRUTTO.

§2.3 NA KAŻDY ZE SPRZEDAWANYCH TOWARÓW I USŁUG WYSTAWIAMY FAKTURY VAT. STOSOWNIE DO TREŚCI OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW, PODPIS KLIENTA – JAKO NABYWCY TOWARU, KTÓREGO ZAMÓWIENIE REALIZOWANE JEST METODĄ WYSYŁKOWĄ – NIE JEST OBOWIĄZKOWYM ELEMENTEM TREŚCI FAKTURY VAT.

§3 SPOSOBY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ:

ZAMÓWIENIA MOŻNA SKŁADAĆ W SKLEPIE INTERNETOWYM 

SKLEP.TM-SERWIS.POMORZE.PL

MOŻNA TEŻ ZŁOŻYĆ W JEDEN Z NASTĘPUJĄCYCH SPOSOBÓW:

POPRZEZ KOSZYK SKLEPU INTERNETOWEGO

TELEFONICZNIE POD NUMERAMI:
58-765-19-78 / kom. 609-005-555

§4 KOSZTY DOSTAWY I METODY PŁATNOŚCI

§4.1 NASZYM KLIENTOM OFERUJEMY KILKA METOD PŁATNOŚCI:

POBRANIE ZAMÓWIENIE OPŁACANE JEST GOTÓWKĄ W MOMENCIE ODBIORU PRZESYŁKI OD PRZEWOŹNIKA.

PRZEDPŁATAZA POŚREDNICTWEM USŁUGI PRZELEWY24.PL PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA KLIENT OTRZYMUJE INFORMACJĘ Z POTWIERDZENIEM SUMY DO WPŁACENIA ORAZ NUMER KONTA BANKOWEGO, NA KTÓRY NALEŻY DOKONAĆ PRZELEWU. REALIZACJA ZAMÓWIENIA NASTĘPUJE PO POTWIERDZENIU ZAKSIĘGOWANIA KWOTY NA NASZYM KONCIE BANKU MBANK.

GOTÓWKA LUB KARTA PŁATNICZA PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE PRODUKTÓW W NASZEJ SIEDZIBIE.

§4.2 NASZYM KLIENTOM PROPONUJEMY NASTĘPUJĄCE FORMY DOSTARCZENIA TOWARU:

ODBIÓR OSOBISTY W SIEDZIBIE FIRMY

PRZESYŁKA KURIERSKA ZA POŚREDNICTWEM FIRM E-EX/UPS:
OPŁACONE Z GÓRY PRZELEWEM NA KONTO (PRZEDPŁATA) – 19 ZŁ
PŁATNE GOTÓWKĄ PRZY ODBIORZE KURIEROWI (POBRANIE) – 23 ZŁ

ODBIÓR W PUNKCIE PACZKOMATY.PL
OPŁACONE Z GÓRY PRZELEWEM NA KONTO (PRZEDPŁATA) – 10 ZŁ

§4.3 ZA ODBIÓR PRODUKTÓW W NASZEJ SIEDZIBIE NIE POBIERAMY DODATKOWYCH OPŁAT.

§5 ODBIÓR OSOBISTY

§5.1 PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIE Z FORMĄ ODBIORU OSOBISTEGO PROSIMY POCZEKAĆ NA EMAIL Z IFORMACJĄ ZWROTNĄ O ZAREZERWOWANIU ZAMÓWIONYCH TOWARÓW.

§5.2 W NASZYCH LOKALU ODBERAĆ MOŻNA TYLKO TOWARU UPRZEDNIO ZAMÓWIONE – DOWOLNĄ FORMĄ:

STRONA WWW, TELEFONICZNIE LUB MAILOWO.

§5.3 PRODUKTY OZNACZONE JAKO „PRODUKT NA MAGAZYNIE!” SĄ GOTOWE DO ODBIORU ZAZWYCZAJ TEGO SAMEGO DNIA LUB W NASTĘPNE DNI ROBOCZE W GODZINACH 12:00-18:30.

ADRES SKLEPU (PUNKT ODBIORU):

UL. JAŚKOWA DOLINA 59 (PÓŁPIĘTRO W BUDYNKU LIGI OCHRONY PRZYRODY)
80-286 GDAŃSK WRZESZCZ

§6 CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

§6.1 NA STRONYCH ZAWIERAJĄCYCH OPISY PRODUKTÓW PODANY JEST PRZEWIDYWANY CZAS REALIZACJI POTRZEBNY DO SPAKOWANIA I PRZEKAZANIA PRZESYŁKI DO FIRM KURIERSKICH, LUB ODBIORU TOWARU PRZEZ KURIERA W ZALEŻNOŚCI OD WYBRANEJ PRZEZ KLIENTA FORMY DOSTAWY).

§6.2 W PRZYPADKU OZNACZANIA „24 GODZINY”, PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIENIA DO GODZINY 12:00 DANEGO DNIA ROBOCZEGO, CZAS TEN NIE POWINIEN BYĆ DŁUŻSZY, NIŻ DOBA.

§6.3 JEDNOCZEŚNIE INFORMUJEMY, IŻ ZAMÓWIENIA REALIZUJEMY NA NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY.

§6.4 DO „CZASU REALIZACJI” PODANEGO W OPISIE KAŻDEGO PRODUKTU NALEŻY DOLICZYĆ CZAS POTRZEBNY NA DOSTARCZENIE ZAMÓWIENIA PRZEZ JEDNĄ Z FIRM SPEDYCYJNYCH.

§6.5 CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ OPŁACONYCH PRZEDPŁATĄ AUTOMATYCZNIE WYDŁUŻA SIĘ O CZAS POTRZEBNY DO ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY NA KONTO FIRMY. W PRZYPADKU WIĘKSZOŚCI BANKÓW TERMIN TEN WYNOSI ZAZWYCZAJ MAKSYMALNIE 1 DOBĘ, NATOMIAST W PRZYPADKU PRZEKAZU POCZTOWEGO TERMIN TEN MOŻE WYNOSIĆ DO KILKU DNI ROBOCZYCH. PRZELEW WYKONANY Z KONTA W BANKU MBANK KSIĘGOWANY JEST ZAWSZE TEGO SAMEGO DNIA I NIE WPŁYWA NA OPÓŹNIENIE RELIZACJI ZAMÓWIENIA.

§6.6 KAŻDORAZOWO PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA, NA PODANY W FORMULARZU ZAMÓWIENIA ADRES EMAIL ZOSTANIE PRZESŁANA INFORMACJA O FAKCIE PRZEKAZANIA ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI WRAZ Z NUMEREM PRZESYŁKI I/LUB PRZESYŁKI KURIERSKIEJ. W PRZYPADKU PRZESYŁKI KURIERSKIEJ, ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ŚLEDZENIA STATUSU ZAMÓWIONYCH PRZESYŁEK POD ADRESEM WWW WYBRANEGO PRZEWOŹNIKA.

§7 GWARANCJA I SERWIS SPRZĘTU

§7.1 WSZYSTKIE TOWARY W OFERCIE SKLEPU, Z WYŁĄCZENIEM JEDNOZNACZNIE OKREŚLONYCH JEDNOSTEK POLEASINGOWYCH I POSERWISOWYCH OBJĘTE SĄ GWARANCJĄ PRODUCENTA.

§7.2 OKRES GWARANCJI WYNOSI MINIMUM 12 MIESIĘCY OD DATY ZAKUPU ZAWARTEJ W STOSOWNYM DOKUMENCIE POŚWIADCZAJĄCYM JEGO ZAKUP, A WSZELKIE EWENTUALNE ZMIANY TEGO OKRESU SĄ WYRAŹNIE ZAZNACZONE PRZY OPISIE PRODUKTU.

§7.3 W PRZYPADKU OTRZYMANIA TOWARU, W KTÓRYM STWIERDZONO WADY TECHNICZNE, PROSIMY KLIENTÓW O KONTAKT W CELU OKREŚLENIA DOGODNEGO SPOSOBU ZAŁATWIENIA REKLAMACJI.

§7.4 REKLAMACJĘ NALEŻY ZGŁOSIĆ DROGĄ ELEKTRONICZNĄ, TELEFONICZNĄ LUB BEZPOŚREDNIO W SIEDZIBIE FIRMY. DANE NIEZBĘDBE DO SKONTAKTOWANIA SIĘ Z NAMI DOSTĘPNE SĄ NA STRONIE GŁÓWNEJ SKLEPU.

§7.5 W PRZYPADKU, KIEDY WRAZ Z TOWAREM DOSTARCZONA JEST KARTA GWARANCYJNA PRODUCENTA LUB LOKALNEGO DYSTRYBUTORA, KLIENT MA PRAWO W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI ZGŁOSIĆ SIĘ BEZPOŚREDNIO DO WSKAZANEGO NA KARCIE GWARANYJNEJ AUTORYZOWANEGO SERWISU PRODUCENTA.

§7.6 JEŚLI REKLAMACJA UZNANA ZOSTANIE ZA ZASADNĄ, PRODUKT ZOSTANIE NAPRAWIONY LUB WYMIENIONY NA PEŁNOWARTOŚCIOWY. JEŚLI BĘDZIE TO NIEMOŻLIWE (NP. ZE WZGLĘDU NA BRAK PRODUKTU W AKTUALNEJ OFERCIE) ZWRÓCIMY PAŃSTWU PIENIĄDZE LUB ZAPROPONUJEMY ZAMIENNIK.

§7.7 KOSZTY ODESŁANIA WADLIWEGO TOWARU BĘDĄ ZWRACANE PRZEZ NASZĄ FIRMĘ PO UWZGLĘDNIENIU REKLAMACJI. PROSIMY MOŻLIWIE O USTALANIE Z NAMI OPTYMALNEGO (NAJLEPSZEGO) RODZAJU PRZESYŁKI ZWROTNEJ PRZED WYSYŁKĄ.

§7.8 SKEP PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEZ 1 ROK OD DATY ZAKUPU W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ.

§7.9 GWARANCJA NA SPRZEDANY TOWAR KONSUMPCYJNY NIE WYŁĄCZA, NIE OGRANICZA ANI NIE ZAWIESZA UPRAWNIEŃ KUPUJĄCEGO WYNIKAJĄCYCH Z NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ.

§8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY PRZEZ KLIENTA

§8.1 ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 2 MARCA 2002 ROKU O OCHRONIE NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW (DZ. U. NR 22, POZ. 271) KLIENT ZAWIERAJĄCY UMOWĘ KUPNA-SPRZEDAŻY NA ZASADACH SPRZEDAŻY WYSŁKOWEJ MOŻE BEZ PODANIA PRZYCZYNY OD TEJ UMOWY ODSTĄPIĆ, JEŚLI W PRZECIĄGU 10 DNI OD ODEBRANIA PRZESYŁKI ZGŁOSI TEN FAKT SPRZEDAJĄCEMU.

§8.2 ZWROT TOWARU WRAZ Z OŚWIADCZENIEM NA PIŚMIE POWINIEN NASTĄPIĆ NIEZWŁOCZNIE, NIE PÓŹNIEJ JEDNAK NIŻ W TERMINIE 14 DNI OD ZGŁOSZENIA CHĘCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

§8.3 PO SPEŁNIENIU TYCH POSTANOWIEŃ, UMOWĘ KUPNA-SPRZEDAŻY UWAŻA SIĘ ZA NIE BYŁĄ I KLIENTOWI ZOSTANIE DOKONANY ZWROT ŚWIADCZEŃ.

§8.4 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ NA PRZYSŁUGUJE KONSUMENTOWI W PRZYPADKU:

1. ZAKUPU NAGRAŃ AUDIALNYCH I WIZUALNYCH ORAZ ZAPISANYCH NA NOŚNIKACH PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH PO USUNIĘCIU PRZEZ KONSUMENTA ICH ORYGINALNEGO OPROGRAMOWANIA.

2. ŚWIADCZEŃ O WŁAŚCIWOŚCIACH OKREŚLONYCH PRZEZ KONSUMENTA W ZŁOŻONYM PRZEZ NIEGO ZAMÓWIENIU LUB ŚCIŚLE ZWIĄZANYCH Z JEGO OSOBĄ

3. ŚWIADCZEŃ, KTÓRE Z UWAGI NA ICH CHARAKTER NIE MOGĄ ZOSTAĆ ZWRÓCONE LUB KTÓRYCH PRZEDMIOT ULEGA SZYBKIEMU ZEPSUCIU

§9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

ZGODNIE Z USTAWĄ „O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH” Z DNIA 29 SIERPNIA 1997 ROKU (DZ.U. Z 2002 ROKU NR 101 POZ. 926 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI), ZOBOWIĄZUJEMY SIĘ DO OCHRONY PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH. UZYSKANE W TRAKCIE SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ DANE OSOBOWE GROMADZONE SĄ W NASZEJ BAZIE DANYCH KLIENTÓW I WYKORZYSTYWANE SĄ JEDYNIE W ZAKRESIE KONIECZNYM DO REALIZACJI BIEŻĄCEGO I/LUB PRZYSZŁYCH ZAMÓWIEŃ ORAZ INFORMOWANIA O PROMOCJACH. KAŻDY KLIENT NASZEGO SKLEPU MA PRAWO DO WGLĄDU, MODYFIKACJI ORAZ USUNIĘCIA SWOICH DANYCH OSOBOWYCH Z NASZEJ BAZY DANYCH.

 

§10 Ogłoszenia na portalu TM-SERWIS.POMORZE.PL

 OGŁOSZENIA ZNAJDUJĄCE SIĘ NA PORTALU TM-SERWIS.POMORZE.PL MAJĄ CHARAKTER INFORMACYJNY I STANOWIĄ ZAPROSZENIE DO ZAWARCIA UMOWY (ART. 71 KODEKSU CYWILNEGO); NIE STANOWIĄ NATOMIAST OFERTY HANDLOWEJ W ROZUMIENIU ART. 66 § 1 KODEKSU CYWILNEGO. W CELU SPRAWDZENIA ZGODNOŚCI OFERTY ORAZ UZYSKANIA WSZELKICH INFORMACJI PROSIMY KONTAKTOWAĆ SIĘ POD NUMERAMI 58-765-19-78 / kom. 609-005-555 

Klauzula informacyjna RODO
 

Klauzula informacyjna RODO sklepu internetowego TM-SERWIS.POMORZE.PL

Na podstawie art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L2016, Nr 119) – w dalszej części: RODO – informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest

FixMyGadget
Harjumaakond,
Tallinn Lasnamae,
Lootsa tn 5, 11415,
Ordinary ownership
2500.00 EUR

(dalej ADO); Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;

Administrator nie ustanowił Inspektora Ochrony Danych. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych i w celu realizacji Państwa praw:

zachęcamy do kontaktu z doradcą Klienta pod numerem telefonu:  609-005-555 ,

wskazujemy dane kontaktowe do osoby pełniącej funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji, z którym mogą się Państwo skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych: adres e-mail: kontakt@tm-serwis.pomorze.pl lub pisemnie na adres Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 59 (budynek Liga Ochrony Przyrody i Agencji ochrony GROM;

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

zawarcia i realizacji umowy sprzedaży,

zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usługi elektronicznej,

wyrażenie przez Klienta opinii o zawartej umowie sprzedaży,

zaoferowania Pani/Pana produktów i usług jako realizacja naszego prawnie uzasadnionego interesu w ramach marketingu bezpośredniego oraz dobierania ich pod kątem Pani/Pana potrzeb, czyli profilowania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Profilowanie polega na tym, że możemy w oparciu o Pani/Pana dane osobowe ocenić niektóre Pani/Pana cechy, służące do analizy Pani/Pana preferencji, a w oparciu o nie – dostosowywać Pani/Pana profil w celu świadczenia dla Pani/Pana usług. Podejmowanie decyzji w sposób zautomatyzowany jest niezbędne w celu zawarcia umowy sprzedaży.

Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest konieczność realizacji umowy, której jest Pani/Pan stroną lub podjęcia na Pani/Pana żądania realizacji działań przed jej zawarciem. W przypadku przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora podstawą takiego przetwarzania jest:
– uprzednia zgoda Usługobiorcy, Klienta lub potencjalnego Klienta,

– wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora (zgodnie z art. 23 ust. 4 Ustawy o ochronie danych osobowych za prawnie usprawiedliwiony cel uważa się w szczególności marketing bezpośredni
własnych produktów lub usług Administratora);

Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowych;

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty będące zaangażowane w proces współpracy w celu konieczności realizacji umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi elektronicznej;

W czasie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stosujemy następujące zasady:

Legalności – przetwarzanie danych osobowych może się odbywać wyłącznie, gdy zaistnieje co najmniej jedna z przewidzianych prawem przesłanek (np. zgoda osoby, od której dane pochodzą);

Celowości – aby dane mogły być przetwarzane, musi istnieć ku temu konkretny, wyraźny i prawnie uzasadniony cel. Jeżeli przetwarzanie służy różnym celom, potrzebna jest zgoda/podstawa na wszystkie cele;

Adekwatności – przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne ze względu na cel ich zbierania;

Merytorycznej poprawności – Administrator danych jest zobowiązany do tego, aby dane przez niego zbierane były poprawne i w razie potrzeby uaktualniane. Powinien oceniać wiarygodność źródła pozyskania danych oraz wdrożyć sposób weryfikowania prawdziwości przetwarzanych danych;

Czasowości – zasada ograniczenia przechowywania danych – nie przetwarzamy danych dłużej niż jest to konieczne;

Integralności i poufności danych – Państwa dane są zabezpieczone za pomocą odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych. Dokładamy najwyższej możliwej staranności, być chronić przekazane informacje przed wszelkimi zagrożeniami;

Jako podmioty danych ma Pani/Pan prawo do:

dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,

sprostowania (poprawiania) swoich danych,

przenoszenia danych,

usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,

cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;

Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dawniej GIODO), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO;

Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie którego przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w celach określonych powyżej w punkcie 3 oraz punkcie 4, z wyłączeniem sytuacji gdy wykażemy, że w stosunku do Pani/Pana danych przysługują nam prawnie uzasadnione podstawy, nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności, w szczególności w ramach naszego prawnie uzasadnionego interesu;

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez:

okres realizacji naszego prawnie uzasadnionego obowiązku wynikającego z zawartej umowy sprzedaży, umowy o świadczenie usługi elektronicznej lub przygotowania oferty dotyczącej możliwej współpracy w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego i oferowania Państwu bezpośrednio naszych produktów i usług;

dane przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług przetwarzamy do momentu, aż zgłoszą Państwo sprzeciw względem ich przetwarzania w tym celu.

Informacja o dobrowolności podania danych. Podanie przez Państwa danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale może być konieczne do zawarcia i realizacji umowy sprzedaży, umowy o świadczenie usługi elektronicznej lub przygotowania oferty dotyczącej możliwej współpracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie zawarcie i realizacja umowy sprzedaży, umowy o świadczenie usługi elektronicznej lub przygotowania oferty dla potencjalnego Klienta.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji!

X